دومین کنفرانس ملّی “بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها” در تاریخ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

. پذیرش مقالات این کنفرانس آغاز شده است و تا پایان آذرماه ادامه دارد. اهداف کنفرانس شامل توسعه‌ی پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، آسیب‌شناسی و آینده‌پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی و نگاه ویژه: بازی‌های جدی (Serious Games)؛ کاربردها، رویکردها، افق پیش رو میباشد. محورهای کنفرانس نیز عبارتند از:

• تحلیل بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم شناختی، سلامت جسمی و روحی، آموزش، مدیریت و مدل‌سازی کسب و کار، بازاریابی، اقتصاد، تجارت و …

• تولید محتوای بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های آموزش، درمان، تبلیغات، هویت‌یابی، فرهنگ‌سازی، ترویج آموزه‌های ملّی و مذهبی، گردشگری، پدافند غیرعامل و …

• فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای

• تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری بازی‌های رایانه‌ای

• چالش‌های امنیتی و ملاحظات حقوقی بازی‌های رایانه‌ای

• بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم

• و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی

منبع:http://cgco2017.ui.ac.ir/fa